Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne HAJSA so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Opredelitev pojmov
Ponudnik je HAJSA & OTROŠKI SVET, Karmen Hajsinger Potočnik s.p., Zagrad 70 c, 3000 Celje, lastnik spletne trgovine HAJSA. Spletna trgovina je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov.
Kupec je oseba, ki izvede naročilo blaga v spletni trgovini HAJSA.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
- kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta)
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
- dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
- način plačila in dostave
- časovno veljavnost ponudbe
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka.
Postopek nakupa
Ko izberete izdelek, ki bi ga želeli kupiti, ga dodate v nakupovalno košarico s klikom na gumb »DODAJ V KOŠARICO«. Simbol za košarico najdete na izdelku in zgoraj desno. Če se pomaknete ali kliknete na košarico, se vam bo prikazala vsebina z izdelki, ki ste jih nabrali (slika, opis in cena izdelka). Kliknite »POKAŽI KOŠARICO«, da lahko pred zaključkom nakupa Izdelku ali izdelkom spreminjate količino ali pa odstranite posamezni izdelke iz košarice. To storite na naslednji način:
- če želite povečati število izbranih izdelkov pritisnite na znak “+”
- če želite zmanjšati število izbranih izdelkov pritisnite znak “-“
- če želite posamezni izdelek odstraniti iz košarice pritisnite znak “x”.
Po spremembah stisnite gumb »POSODOBI KOŠARICO«.
Nato lahko nadaljujete z nakupovanjem in dodajanjem izdelkov, ali pa greste na zaključek nakupa.
Ko ste izbrali vse izdelke in ste v košarici preverili, da imate v njej prave izdelke, nadaljujete s klikom na »NADALJUJ NA BLAGAJNO«. V tem koraku vnesete vaše osebne podatke.
Če želite, lahko po vnosu svojih podatkov izberete tudi dostavo na drug naslov. To naredite s klikom na tekst »DOSTAVI NA DRUG NASLOV?«, kjer vnesete podatke naziv in naslov kamor želite, da se naročeno dostavi.
Pred zaključkom naročila preverite vse vpisane podatke (osebne podatke, naslov za dostavo, izbrane izdelke in količine izbranih izdelkov), če so pravilni. Kupec odgovarja za pravilnost vpisanih podatkov.
Pred zaključkom naročila (gumb »KUPITE SEDAJ«) potrdite s klikom na gumb pogoje poslovanja in politiko zasebnosti, ko ste prebrali:
- prebral/-a sem in strinjam se s pogoji poslovanja spletne strani
- prebral sem in se v celoti strinjam s politiko zasebnosti.
Za zaključek nakupa pritisnite gumb »KUPITE SEDAJ«. Spletna prodajalna samodejno “generira – ustvari” naročilo in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki …) na e-mail, ki ste ga vnesli. S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem roku, po prejemu nakazila. Če bo rok dobave več kot 4 delovne dni, ponudnik o tem obvesti kupca.
Z zaključitvijo naročila prevzamete obveznost prevzema naročenega in kopijo naročila prejmete na vnesen mail. Oddaja vašega naročila vas tako zavezuje k plačilu le-tega.
Plačilo
Plačilo izvedete po potrditvenem mailu na naš bančni račun.
Banka: DELAVSKA HRANILNICA – IBAN: SI56 6100 0002 7532 245
Kot referenco vnesite 00 in številko naročila. Naročilo bo odposlano takoj ko prejmemo nakazilo na naš bančni račun.
Dobavni rok
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2 delovna dni. Za izdelke, ki so na zalogi pri dobavitelju se praviloma dobavni rok podaljša v 7 delovnih dni. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.
Dostava
Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.
Dostavo vselej plača naročnik izdelkov. Ko obdelamo naročilo in ga odpošljemo, vas o tem obvestimo preko e-pošte, ki ste jo navedli ob naročilu. Pošiljke so sledljive, zato nas v primeru, da paketa niste prejeli ali ga čakate že dlje časa o tem obvestite na mail hajsa.sp@gmail.com ali po telefonu 031 740 975. Preverili bomo, kje se pošiljka nahaja.
Čez vikend in ob praznikih odprema ne dela.
Stroški odpreme blaga za Slovenijo znašajo: 4,00 EUR z DDV, ne glede na vrednost naročila. Razliko do polne vrednosti poštnine, ki jo mi dejansko plačamo GLS, pokrije naše podjetje.
Za dostavo naročil uporabljamo GLS Slovenija.
Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, se boste o načinu dostave dogovorili neposredno s kurirsko službo. Če se pošiljka zaradi napačno vpisanih podatkov naslova prejemnika s strani stranke vrne k nam nazaj, nastanejo dodatni stroški, za katere odgovarja stranka. Stroški za ponovno pošiljanje in odpreme takšne pošiljke na nov naslov se zaračunajo stranki v višini 4,00 EUR. Če si stranka premisli in ne želi ponovnega pošiljanja, se ji vrne le vplačana kupnina za izdelke.
Cene
Cene so prikazane v bruto zneskih, z vključenim DDV-jem, in oznako z višino % davka, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.
V primeru spremembe cene izdelka med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil preklic nakupa ali pa bo ponudil rešitev, ki bo omogočila obojestransko zadovoljstvo.
Vaše naročilo izdelkov iz zaloge bo čakalo na vaše nakazilo 3 delovne dni. Po treh dneh se smatra, da od nakupa odstopate, vaše naročilo storniramo in artikle vrnemo v prodajo.
Postopek reklamacije/vračilo blaga
Svetujemo, da ko prejmete blago, ga pregledate in če ugotovite napako na blagu, ki ni v skladu z navedenim v spletni trgovini, nas obvestite preko maila hajsa.sp@gmail.com, preko katerega se bomo dogovorili o nadaljnjem postopku reševanja reklamacije.
V primeru vračila se mora blago vrniti skupaj z nepoškodovano embalažo in nepoškodovanimi morebitnimi dodatki (kartoni, knjižice, PVC vrečke,…). Embalaža je del prodajnega artikla. Če je del embalaže strgan, poškodovan, ali pošljete izdelke brez sestavnega dela embalaže (kartončki, PVC vrečke,…), se smatra, da je bil izdelek uporabljen.
Stroške vračila blaga krije kupec. Vračilu obvezno priložite kopijo originalnega računa.
Vračilo blaga oziroma reklamacija je možna le v primeru utemeljenega vzroka v roku 14 dni od dobave izdelka.
Utemeljeni vzroki za reklamacijo oz. vračilo blaga:
- napačen izdelek
- premalo/preveč poslanega blaga
- odpoklic blaga iz naše strani
- poškodovano blago.
Če je vračilo oziroma reklamacija narejena iz utemeljenih vzrokov, vam pošljemo nadomestni izdelek oziroma vrnemo denar po pregledu in obdelavi vračila oziroma reklamacije. Pri utemeljenem vzroku vračila/reklamacije se vam vrnejo tudi stroški pošiljanja.
V primeru, da z naročenimi izdelki niste zadovoljni, imate po prejemu blaga na voljo 14 dni časa, da pisno odstopite od pogodbe. Fizične osebe, ki sklenejo pogodbo na daljavo, imajo skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14 dneh na kontaktni naslov ponudnika sporočijo, da odstopajo od pogodbe, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za vračilo začne teči naslednji dan po prevzemu blaga. Izdelki morajo biti nato vrnjeni v roku 30 dni po obvestilu o odstopu od pogodbe. Stroške vračila krije kupec.
V kolikor kupec izdelek začne uporabljati, pa si premisli, izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Če so izdelki poškodovani, rabljeni, umazani, brez originalne embalaže ali pa je ta poškodovana, si ponudnik pridržuje pravico, da vračilo zavrne ali pa zaračuna ustrezno odškodnino. Tudi sicer mora prejeto blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Kupnino za vrnjene artikle vam bomo najkasneje v 30 dneh nakazali na vaš transakcijski račun ali vam po dogovoru šteli kupnino kot dobropis pri naslednjem nakupu.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Svetujemo, da pred vračilom blago ustrezno zavarujete v primerni embalaži za pošiljanje.
Naslov za vračilo je – Karmen Hajsinger Potočnik, Zagrad 70 c, 3000 Celje.
Poškodovane pošiljke, ne prevzem pošiljke, obravnava poškodovanih pošiljk
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, vas prosimo, da nas takoj o tem obvestite na mail hajsa.sp@gmail.com ali po telefonu 031 740 975. Sprožili bomo postopek reklamacije pri GLS Slovenije. Paket pustite v enakem stanju kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili), ravno tako obdržite originalno embalažo! Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, poštne nalepke in pa opis poškodbe.
Prizadevali si bomo, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. O postopku reševanja vas bomo sproti obveščali.